Přeskočit na hlavní obsah

Vladan

Málokdo ví, jak se to tenkrát s Vladanem doopravdy stalo; když studoval na vejšce, samozřejmě, že se mu líbila ta nejhezčí holka v kruhu. Už tenkrát neměl absolutně žádné sebekritické myšlení, prostě si vybral superženu, sexbombu první kategorie, kterou chtěl pozvat na rande. Bylo to v době, kdy vlastně neexistovaly mobilní telefony, jediný mobil měl jen sám Vladan. Vladan tedy, pod záminkou, že vysvětlí oné NEDOSAŽITELNÉ jakési právní paragrafy (kterým sám samozřejmě sice nerozuměl, ale vždy si dokázal vytvořit vlastní pohádky, jasná tvrzení či vysvětlení, které byly daleko lepší než realita), si domluvil s tou kráskou rande. Večer pak před dnem D, posilněn ruskou trojkombinací: vodka, jujce a meloun sám pro sebe vymyslel tu nejlepší taktiku. Jenže Vladan míní, kombinace: vodka-jujce-melónek mění!!! Následujícího  dne zastavil jeho vítězné tažení na superženu, krásku všech krás, královnu všech královen Vladanův nekontrolovaný průjem. A tak místo na rande obnažoval svými půlkami záchodové prkno.
Nepřišel. Ještě nikdy se oné NEDOSAŽITELNÉ KRÁSCE, SUPEŽENĚ VŠECH SUPERŽEN nestalo, že by někdo, kdo o ní stál, nepřišel na rande!!! Nikdy!!! A proto poprvé v životě superžena znejistěla, poprvé se radila se svými přítelkyněmi (žádná z nich nebyla tak krásná jako superžena sama) a udělala naprosto nečekaný a nepředvídatelný krok: zavolala Vladanovi na jeho mobil (bylo to poprvé, co mu někdo zavolal na jeho mobil - a hned superžena), co se děje?!?
Ano, od té doby je Vladan s NEDOSAŽITELNOU. Následovaly "Semináře s Vladanem" na téma "Jak dostat jakoukoliv ženu" což logicky vyústilo v bestseller : JAK SBALIT MOU KRÁSKU.
Od té doby je Vladan bohatý a práci právníka bere jako něco, co ho neskutečně baví a co má strašně rád. Sám říká:  "v životě hlavně dělejte práci, která vás naplňuje, baví a která má pro vás smysl!!!"
Tak a to je příběh Vladanovy životní lásky. Jaký je příběh vaší lásky???

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.