Přeskočit na hlavní obsah

Z androidu na iPhone...

Kdysi jsem začínal s iPhone 3G. Vlastně to byl první chytrý telefon na našem trhu, který který vzal v potaz běžný koncový uživatel. A musím říct, že to byl můj nejlepší telefon. Tedy až do minulé středy, kdy jsem znovu přešel k iPhone 8. Data z androidu se snad přehrála úplně všechna a bez problémů (tak typických u androidu). Ovládání je (z mého pohledu uživatele) prostě skvělé a intuitivní!!! Dnes jsem si vytiskl na své domácí tiskárně Canon Selphy 1300 fotografie z iphone a je to prostě bomba!!! Jsem v euforii a totálně nadšený :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.