Přeskočit na hlavní obsah

Barevná zimní krása hor :-)











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)