Přeskočit na hlavní obsah

Po dlouhé době s fitness trenérkou

Ve středu jsem jel ze školy tak, abych stihl trénink ve tři v Řepích. Hned u školy, poté co jsem v jednosměrce dal přednost sanitce, jsem uviděl na chodníku pod plachtou mrtvé tělo; vedle toho výjev jako z filmu: plačící paní a utěšující muž.

Na setkání s trenérkou jsem dělal testy mobility; překvapilo mě, jak jsem mobilní, v koncovém výsledku jsem dopadl lépe, než jsem čekal. Taky jsem si, mentálně, nastavil nějaké další cíle v mém tělesném (i duševním) rozvoji.

V pátek jsem se dozvěděl, že umřel známý skvělý fotograf a pedagog Jiří Všetečka. Sám jsem ho uváděl na naší školní ztradiční akci: DNU OSOBNOSTÍ. Dnes jsem se dozvěděl, že ten mrtvý muž byl právě pan Všetečka: bydlel hned vedle školy, sám jsem ho několikrát potkal a zdravil.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.