Přeskočit na hlavní obsah

Den osobností na Arabské

Ráno jedu do školy, v kabátě, s šálou, v saku, s motýlkem. S černým elegantním kloboukem. V metru potkávám půvabnou studentku Báru. Hlásí se ke mě, bavíme se spolu, jdeme spolu do školy. Když vcházíme do školy, vítá nás zástupkyně s jedním mým kolegou. Když dorazím až k nim, kolega procedí mezi zuby, hele to není žádná Osobnost s krásnou přítelkyní, to je jen Škapa s Patočkovou :-)

Světoznámého fotografa Adolfa Ziku přivítala narvaná učebna chemie. A byla to úžasná přednáška, kdy studenti panu Zikovi několikrát aplaudovali. Sám Adolf mi několikrát řekl: "podal jsem si ruku s americkými prezidenty, tykám si s holywoodskými hvězdami, ale z těch gymnazistů jsem měl opravdu obrovský respekt!!!".


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.