Přeskočit na hlavní obsah

Život na kole - cyklistický orgasmus :-)

Tuto sezónu, kdy mám svou novou silničku se mi podaří "udělat" můj cíl: 2000km! Né, že bych nějak vehementně počítal kilometry, ale s jistotou na silničce udělám tisíc kiláků a druhou tisícovku přidám na svém trekingovém kole (do práce, sportovní kurzy...). Silničce jsem definitivně propadl: když se snažím vypadnout na devadesát minut po práci tak udělám 25 až 40km, když mám půlden tak 70-100km. Mám rád nějaký cíl, hravost a vychytávky a to na silnici dokonale funguje! Líbí se mi ta přesnost přehazování, kdy za chvíli je to intuitivní záležitost, rychlost jako ve sporťáku i ta hecovačka jet na určitou rychlost do kopce - jsou to i parádní tréninky. A tak zatímco běhání byla spíš dřina a krev, cyklistika je i vášeň - totální vášeň, jako ten nejúžasnější sex - prostě cyklistický orgasmus :-)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.