Přeskočit na hlavní obsah

Tak, parádní ráno, včera večer odvoleno a teď hurá na kolo :-)

Včera jsem po půl roce obědval s Vladanem Včelkou, velkým guru VV. Zároveň jsem si udělal po delší době VÝLET DO PRAHY, NA VÁCLAVÁK DO FOTOŠKODY, DO LEICA GALLERY...
Taky jsem poprvé vyvětral svůj nový batoh Osprey stratos 36, oranžový, no ale jinak supeeer!!!
V pondělí jsme s kolegyní s TV a s outdoorovým kolegou vybrali nové lyže pro tělocvikáře z Arabské (jsou to super duper LUSTI) :-)




















Ve středu jsme s dost poslepovaným fotbalovým týmem udělali bednu - třetí místo v Praze v Poháru Josefa Masopusta :-) Kluci ani jednou neprohráli a hráli moc pěkně :-)


A konečně včera zasloužená pohoda na výstavě v Leice a koupení si minifotoknihy Jan Reich z edice FOTOFORTS. Docela podařený pracovní týden, kdy jsem to večer zakončil volbama - VOLIL JSEM RŮŽU Z KEPLERA!!! :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.