Přeskočit na hlavní obsah

Tak opět nanovo: 1C podruhééééé :-)

Dnes jsem prováděl svou novou třídu 1C naším gymnáziem. Vyjukaní zamlklí studenti (pouze prvního a druhého září, pak už nikdy :-)) mohli dokonale vstřebávat atmosféru naší školy. A samozřejmě nechybělo první selfíčko :-)
Jsem na jednu stranu pyšný na školu a atmosféru, kterou teď mohu svým novým studentům ukázat, na druhou stranu mi chybí má milovaná 4C!!!
Dvě studentky z bývalé 4C, Marianna a Kajče se se mnou přišly při procházce po škole přivítat. Bylo to až dojemné.
"S tebou, s tebou, stebou ráda jsem..."



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.