Přeskočit na hlavní obsah

Minicyklovýlet k lanovce Pustevny - Ráztoka

V garáži jsme s Davídkem objevili dvě kola, pro Davího bylo sice pravda trochu větší, ale snížil jsem mu sedlo a vyrazili jsme do, asi pět kilometrů vzdálené nástupní stanice lanovky na Pustevny. Před námi dva docela velké kopce, David se s tím docela popral. Jenže v Ráztoce jsem zjistil, že nemáme s sebou žádné pitivo -  a David byl úplně KO...z prázdné peněženky jsem vyškrábal poslední dvacku a dal ji Davímu, aby si koupil půllitrovku Rajce. Za chvíli přišel s půllitrovkou vychlazené vody, prý to stálo dvacku. Jen mi bylo divné, že na dálku jsem slyšel, jak mu paní ve stánku říká: "příště mi to vrátíš...". Až zpět na chaloupce, jen tak mimićhodem při obědě, David s  plnou pusou prohlásí: "...hele, tati, on ten Rajec možná měl stát třicet..."

David má našlápnuto na byznysmena :-) V pondělí do stánku samozřejmě půjdu a deset korun uhradím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.