Přeskočit na hlavní obsah

Majda

Ve škole jsem si ji poprvé všiml při vánočním volejbalovém turnaji: vynikající volejbalistka Majda se "nedostala" do nominace ve své třídě, tak si "vytvořila" vlastní družstvo, složené většinově z programátorů. Programátoři mají s volejbalem problém. Ale Majda jako vůdčí osobnost si svůj tým postavila, trénovala ho, koučovala... Byl to výjimečný zážitek sledovat tým OUTSIDERŮ, KTEŘÍ SE NEUVĚŘITELNĚ ZLEPŠOVALI ZÁPAS OD ZÁPASU!!!  A bylo tu finále a já byl rád, že zrovna tento zápas jako tělocvikář nerozhoduji, nepískám a můžu si vychutnat každý balón tohoto skvělého mače :-) Majda hrála absolutně pro tým, atmosféra jak na olympiádě. Říkal jsem si, to jsou ty okamžiky každého člověka, když bojuješ o zlato, musíš tam nechat všechno, úplně všechno a zároveň si to užít, abys mohl říct, že jsi pro to udělal maximum. A je jedno, jestli hraješ finále školního turnaje či jsi na olympiádě!
Po vítězném finále jsem Majdu potkal na obědě ve školní jídelně, poprvé s ní prohodil pár slov (ona byla tak milá a fajn) a pak se cítil, že mluvím s mistryní světa; v ten okamžik pro mě byla Majda mistryně světa.
Na Majdu jsem dnes myslel, když její mladší bratr Pepa Dostál vydřel NA OLYMPIÁDĚ STŘÍBRNOU MEDAILI :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.