Přeskočit na hlavní obsah

Konečně prázdniny!!!

Poslední můj příspěvek na tomto blogu byl 11. června!!! Opravdu skoro měsíc jsem nenapsal ani čárku!!! Konec roku byl velmi hektický, konečně první den prázdnin!!!

Během června jsem stihl "odjet" cyklokurz s 3DE (super), Sedmihorky s fotokroužkem (Lucka připravila skvělý orienťák i pro mé děti!!!), podílel jsem se na organizaci sportovních dnů ve škole (nově byl uspořádán badmintonový turnaj - je potřeba to doladit a vybrousit, ale zájem předčil všechna očekávání!!!). Jako každý učitelský červen i tento nebyl výjimkou a byl náročný...

Bylo to krásné, ale bylo toho dost!!!

Teď v Ostravě, popíjím slivovičku z jižní Moravy s tátou a děláme plán na prázdniny. Fuj, těším se :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.