Přeskočit na hlavní obsah

Bez fifi

Vlastně od začátku prázdnin, kdy začlo mé putování, jsem měl omezený přístup na internet, fb, idnes, aladin, gmail, google... Je to vlastně taková internetová očista, odpočinek, relax. To taky vysvětluje mou neaktivitu na blogu: za to se mému čtenáři samozřejmě omlouvám, ale zase na druhou stranu tento "netový odpočinek" mě vždy posune dál, v mých nápadech, názorech, práci...

Prázdniny jsu zatím super a já mohu už teď říci, že jsem si od sposty pracovních věcí krásně odočinul. Potkl se s známými i neznámými, přáteli i nepřáteli...

Největší radost pak člověku dělají vlasně ty nejmenší věci: společné ranní kafe, večerní koupání v moři či jezeře, výhled na Alpy...

Vždycky se cítím nesvůj, vyčerpaný a v nepohodě, když ztratím cestu. A naopak mám radost, euforii a lásku v sobě, když tu cestu konečně znovu nacházím :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!