Přeskočit na hlavní obsah

Vladan Včelka je trenér...

Vladan Včelka začal trénovat fotbal. Proč, ptal jsem se ho.

"Kamaráde, jdeš na fotbal těch prcků, tváříš se jako skaut vole, vybereš si ty nejkrásnější maminky, které jsou na zápase většinou samy a nudí se tam, nenápadně si zjistíš jméno jejich miláčka, který právě kope a pak jim začneš vysvětlovat, jaký pokroky jejich ratolest udělala. Přidáš do toho pár výrazů jako: zátěžový program, anaerobní trénnink, vhodný somatotyp, excelentní specifické dovednosti, extrémní talent, a kamaráde, ruka v rukávu vole, pěkně popořádku jsou brambory v řádku!!!"

Zajímavý Vladanův přístup, co říkáte?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.