Přeskočit na hlavní obsah

Největší legenda a nejlepší basketbalistka v ČR všech dob je prodavačka V Decathlonu!!!

To je jak v padesátých letech, Ještě by mohli Evu NĚMCOVOU ZAVŘÍT za proamerické názory a bylo by to v cajku. Je zajímavé, jak si naše země váží legendární a nejlepší české basketbalistky všech dob a zároveň musím pogratulovat Decathlonu, že má nejúspěšnějšího a nejvzdělanějšího prodavače basketbalu. Ale jak znám naši zemi, tak je určitě  Eva Němcová v sekci rybářských prutů...

http://www.playtvak.cz/nejlepsi-basketbalistka-evropy-skoncila-za-pultem-f8z-/dramaticke-osudy.aspx?c=A160527_121020_dramaticke-osudy_kuko

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.