Přeskočit na hlavní obsah

FOTOWORKŠOPÍK

Na tématické cestě našeho gymnázia v České Kanadě jsem měl již tradiční miniworkškapík. Mluvil jsem především o dnešním problému archivace digitálních fotografií, o výhodě fotodiářů našich rodičů a prarodičů: o krabici od bot, v které předešlé generace schraňovaly a dodnes schraňují rodinné klenoty v podobě převážně klasických černobílých fotografií. A to, že fotografie, držíme, tlačíme na ně, dotýkáme se jich, prohlížíme si je, podáváme si je z ruky do ruky a s nimi si předáváme vyřknuté i nevyřknuté příběhy, tohle kouzlo se dnes velmi často ztrácí v nekonečném vesmíru všech pevných disků...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.