Přeskočit na hlavní obsah

Veletrh FOR BIKES

Dnes mi volá žena po poledni do práce, jestli nezajdeme na cyklistický veletrh For Bikes do Letňan. Tak říkám, že jo, a ve tři už jsme tam s celou rodinou. U stánků si kupujeme ZDRAVÉ LAHVE  pro celou rodinu, kdy patrony těchto supr lahví jsou manželé Ježkovi; sám Jiří Ježek má za chvilku autogramiádu a já říkám mému synovi Davídkovi: "Hele mistře, pan Ježek je největší žijící cyklistická legenda. Z paní vedle nás se vyklubala paní redaktorka z Radiožurnálu. Ptá se mé ženy, zda nás může všechny nahrávat. Když začne mluvit, tak ji po hlasu poznávám; říkám ji, že jsem jí psal kvůli nějakému rozhovoru o školství a ona si mě pamatuje!!! Když se bavíme, zeptá se mě: "A nechcete do rádia se mnou udělat rozhovor vy???" :-)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.