Přeskočit na hlavní obsah

Zápisky mladého fotografa :-)

Tyto prázdniny jsem si po dlouhé době užil i jako fotograf. Používal jsem zrcadlovku Nikon D 5100 s objektivem 18 až 105, ale taky jsem fotografoval na svém mobilu Huawei P7 mini a zpracovával tyto fotografie programem Snapseed. 

Naše čtyři hlavní místa: Korutany, Balaton, Chalupa od tchána a prázdniny na Moravě jsem tedy fotografoval dvěma různými fotoaparáty. Díky tomu mi bylo umožněno fotografovat a dívat se na svět různými úhly pohledu.

Až tedy trochu setřídím a vyberu nějaké fotografie, dám tady nějaké zajímavé fotky - zážitky z cest :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.