Přeskočit na hlavní obsah

Prší

Prší. Sedím v zahradním altánku, dešťové kapky bubnují do napnutého plátna střechy, popíjím kafe a píšu tento blog na svém tabletu Samsung, propojený skrze hot spot wifi s mým telefonem Huawei. Telefon mimo jiné je přes bluetooth připojen k repráčku Huawei - poslouchám Jaaz na své oblíbené floridské stanici :-)
Právě teď intenzita deště přehlušuje rádio a já ho dávám na maximum: je to zvláštní mix, směsice jaazové hudby a deště, je to vlastně takový SUPERJAAZ :-)
Prší a já jsem šťastný, že už není takové vedro, před kterým se nejde ukrýt. Už se vidím, jak si večer v našem panelákovém bytě, poté co děti usnou, sednu do svého Ikea křesla (které jsem dostal před dvěma roky k narozeninám), dám si doušek dobré whisky a ponořím se do tajů knihy, kterou aktuálně čtu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.