Přeskočit na hlavní obsah

BALATONE PARADISE

...aneb "Supr dupr retro chill Balaton de Master"
Znáte to. Když už jedete k "Balónu" potřetí, do vašeho oblíbeného kempu. Miluju Maďarsko a hned za hranicemi vytahuju česko-maďarský slovník (včela-vosa: seremed-neseremed). Na hlavu si dám stylový papírový klobouk od Vietnamců, na auto si na kufr nalepím I love Balaton a převléknu se do trička BALATON = MAĎARSKÁ FLORIDA!!! Než dojedeme do kempu, a zatímco žena nakupuje v maďarském LIDLU české pivo a polský salám, skočím si k místnímu vinaři pro startovní vínko - Merlotek. A ten když mě vidí, kašle na dav německých důchodců, kteří poslušně čekají v řadě před sklípkem, přeskakuje pult a anglicky mě zdraví, já vás mistře znám a objímá mě a už mi šoupe do ruky ten nejslaší Merlot, jaký znám. V kempu samozřejmě hned vytáhneme všechny nafukovací čluny, čluníky a čluníčky, postavíme stan - klasické retro áčko, zapneme kazeťák s Maruškou Rottrovou s hitem S tebou, s tebou, s tebou ráda jsem... a hurá do vody. A pak si uvaříme párky (s kečupem a hořčicí), otevřu si lahváče a přečtu si čtrnáct dní starou přílohu LN, kde se píše, že nejoblíbenější destinace kreativních Čechů je Balaton!!! A je tu opět skvělá dovolená :-) 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.