Přeskočit na hlavní obsah

Lze dnes být jiný než inovativní?

První parametr, který se sleduje u nových pracovníků, je jejich výkon. Na výkonu jedince závisí výkon týmu, dynamika společnosti, vývoj společnosti nejen technický...

Lidé místo kokainu užívají jiné drogy, aby ještě zlepšili svůj výkon kvůli pracovnímu zatížení, redukují spánek na minimum a snaží se veškerý svůj čas podřídit pracovnímu úspěchu...

Nikdy jsem nepracoval víc, a to myslím naprosto vážně!!! Avšak má výhoda či ochrana proti vlastnímu pracovnímu kolapsu - selhání, je paradoxně má vlastní lenost, vlastní pud sebezáchovy: prostě z těch svých sto procent nápadů a úkolů prakticky realizuji jen ty, podle jejich  priority a mých možností...

A taky je tu výhoda v mé učitelské práci - sen vydělání velkých peněz je prakticky nerealizovatelný!!! Proto ty tlaky společnosti nejsou takové, jako finančníků na Wall Streetu.
A právě ten jiný "učitelský" rytmus může být ve finále daleko po všech stránkách efektivnější, než 24-hodinový nonstop maraton finančníka, snící ve své kanceláři o všech těch věcech, které vlastně ani nepotřebuje...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.