Přeskočit na hlavní obsah

Kniha

Na veletrhu je mé favoritní nakladatelství Argo; nejenže mi dává slevu dříve, než ve dvě odpoledne, ale vždy mi doporučí něco, co je naprostá bomba!!! Bohužel se z toho vždy vylíhne pro standardního čtenáře neatraktivní kniha: nejlepší knihy, které jsem z Argo četl a které se vůbec neprodávají jsou: Dobrý otec, Čekat Vaše odpověď a Ostrov Sutkwann. Absolutní literární perly, o které prostě u běžného čtenáře není zájem :-(
A co jsem si dnes na veletrhu koupil???
Třeba Srub a Vysvobození. Jsem zvědavý, ale intuice mi velí, že to bude špička :-)
A co čtu teď?
S elegancí ježka od Muriel Barberyové, která touto knihou řeší své záblesky geniality a vzdělanosti, které musí někomu (čtenáři) sdělit. Já, Poutník je skvělá kniha, prvotina od Terry Hayese, skvělý thriller s prvky Vojny a Míru od Tolstého i Millénia od Stiega Larssona. A velmi vlažně a pomalu Suttree od McCarthyho, něco co je mistrovské, skvělé, ale rozhodně nic lehkého k čtení.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!