Přeskočit na hlavní obsah

Dostal jsem tento rok nabídky....

Upřímně, jako učitel si připadám, že mám formu, že bych mohl hrát za FC Barcelonu, ale teď sedím na střídačce provinčního českého klubu, který hraje o střed tabulky. A vysvětlení trenéra, proč nehraji, je to, že hrají ti, kteří každý okamžik chtějí důstojně ukončit kariéru. Jen nevíme který je to ten každý okamžik...
A všichni se diví, proč nedáváme góly.

No, stejně vím, že někdy odejdu. Mám nabídky, které ještě teď mohu odmítnout. ALE!!! Ukončím to se svou třídou a půjdu do řiti. Nejlepší a nejdůležitější jsou pro mě, teď v mé aktuální škole, studenti (i má aktuální třída) a... , ti jsou skvělí!!! Díky nim jsem, to co jsem, díky nim jsem tam, kde jsem!!! Hau, Vinetú...:-(

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.