Přeskočit na hlavní obsah

Arik Levy

"Jako neplavec se vrhám rovnou do hloubky a odměnou mi je luxus, ŽE SE ŽIVÍM TÍM, CO JE MOJE VÁŠEŇ!!!"

Pro Magazín LN 22.5. 2015 - upravený citát, rozhovor s tímto designérem vedla Nora Grundová

Byl jsem absolutně fascinován názory a příběhem pana Levyho. Třeba naprosto souhlasím s jeho prohlášením, že když vidíme nějakou designovanou židli a líbí se nám, nepátrejme, který designér ji navrhoval, ale co udělejme nejdřív - prostě si na tu židli sedněme :-)

A taky naprosto sdílím: MILUJI IKEA!!! :-)

TON design by Arik Levy
Lasvit -design by Arik Levy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.