Přeskočit na hlavní obsah

Fenomén školství - Euglena Janae Bradley

Včera v restauraci mi má žena zasvěceně povídala o jakémsi článku o školství, který ji přeposlala kolegyně. Má žena, sama středoškolská kantorka, pracující s  dětmi i právě v USA, mi komentovala článek a názory "nějaké" paní Bradley. Celé to shrnula že Eugena Jana Bradley je fenomén. Nato jsem chtěl okamžitě zareagovat, že fenomén je příliš přehnané a expresivní vyjádření. Ale zarazil jsem se, zamyslel jsem se a zrekapituloval jsem si poslední zážitky s paní Euglena Janae Bradley: to že o ní mluví mí kolegové, to je pochopitelné, ale že na její názory a reakce reagují i "CIVILISTI", to už mě dost překvapuje. A tak jsem byl svědkem toho, že ve spojení jména Bradley, naši žáci gymnázia chválí paní kuchařky ve školní jídelně, že ve vlaku se dva důchodci baví o tom, že ČESKÁ ŠKOLA, je lepší než AMÉRIKA, že to říkala "i tá Bradley" a když jsem se zkusmo ptal mých studentů, zda jim něco říká "Bradley", tak se mě ptali, jestli myslím toho slavného amerického herce nebo tu profláklou americkou páni, která píše hezky o ČESKÉM ŠKOLSTVÍ!!!
Takže, dřív než jsem oponoval mé ženě, musel jsem si v duchu říct, ANO EUGLENA JANAE BRADLEY je opravdu FENOMÉN. A nejen proto, že nachází ty lepší věci na školství, ale hlavně proto, že je to konečně někdo, kdo se dívá na školství prostřednictvím svých dcer z pohledu dětí, žáků, studentů. Že je tam ta základní filozofie, že výsledky dělají podmínky, atmosféra a spokojenost žáků, NÉ NAOPAK!!! Že to, zda učitelé mají dostat přidáno, či matematika má být povinná maturitní zkouška, jsou až ty DRUHÉ problémy. Paní Bradley už teď, bez velkých finančních prostředků, pouze SVOU NEZIŠTNOU PRACÍ VE VOLNÉM ČASE, udělala pro české školství víc, než všichni ministři školství dohromady!!! Proto nemohu jinak, než se opakovat. Za žáky, učitele i rodiče: BRAVO A DÍKY PANÍ BRADLEY!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.