Přeskočit na hlavní obsah

Pozor: OPRAVA

Tak, musím napravit dezinformaci - dnes mi volal Vladan, nakonec s ženou oslavili své výročí úplně jinak: hodili se do tepláků, Vladanova žena navařila vynikající hrachovou polévku do obrovského hrnce a rozdávali to na ulici všem bezdomovcům a náhodným kolejdoucím. A když se na ulici vytvořila rozličná skupina  lidí kolem hrnce, vzal Vladan svou elektrickou kytaru se svým supervýkonným kombem a jammoval svůj hit "Když začne mrznout..." Za pár minut vybral do klobouku 100 tisíc euro. Tyto peníze putovaly na dobročiné akce po celé ČR. Když bylo kolem hudební Vladanovy vložky cca asi 10 tisíc lidí, přestal Vlado hrát ma kytaru a vylovil z kapsy malou krabičku, kterou dal své ženě - tam, po otevření a překvapeném ženině výrazu se blýskly překrásné, barevné a roztomilé hodinky se Šmoulinkou. Vladanova žena už neudržela slzy, když jí Vladan jen pošeptal: "Vítej do šmoulího klubíku ty moje Šmoulinko".
Příští rok se oslava Vladanova výročí s jeho ženou bude jmenovat "U hrachovky tančí celá ulice", generální sponzor bude Vitana a Myšák Mickey.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.