Přeskočit na hlavní obsah

17. listopad

Ve svých 13ti letech jsem nevěřil, že se to může tak změnit! Byl a je to pro mě zázrak!!! Ať už, jak už, je to pro mě historický okamžik, na který mám nějaké vzpomínky :-) Jsem moc rád, že to dopadlo, jak dopadlo, myslím si, že se máme nejlíp, jak jsme se kdy měli...Já osobně mám rád svou rodinu, mám super práci, dělám a zajímám se o co chci a mám přátele po celém světě! Jen je škoda, že prostor v médiích dostávají lidé, kteří se SAMETOVOU REVOLUCÍ nemají nic společného, ba naopak byli proti ní, či parazitovali na ní. Ale to je asi v demokratické společnosti normální.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.