Přeskočit na hlavní obsah

Podzim Vladana Včelky

Podzimní čas tráví  Vladan se svou rodinou ve svém srubu u jezera v Coloradu.
"Podzim je měsíc, kdy nemám do čeho píchnout", říká Vladan, zatímco si upravuje vlasec na svém rybářském prutu.
"Strašně rád pozoruji ty překrásně zbarvené stromy, za kterými vyčuhuje panorama stříbřitě zbarvených hor".
Je vidět, že na podzim je Vladan, tak jaksi ustálený a spokojený." Není kam spěchat, práce neuteče a peníze nejsou všechno", si příjemně pobrukuje, když si nalévá pramenitou vodu a sadu prášků na potenci.
"Sex je něco, čemu jsme tady - v této atmosféře poklidné a překrásné přírody, úplně propadli!!!", zvedá Vladan nepatrně hlas a ukazuje na svou nádhernou, chytrou, sympatickou, okouzlující, empatickou, přirozenou, oduševnělou, extrémně vyrovnanou  a  culící se ženu.
"Myslím, že každý z nás by se měl na chvíli zastavit a vychutnat si ty obyčejné momenty života", dokončuje své myšlenky Vladan.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.