Přeskočit na hlavní obsah

Pohoda

Dnes jsem jel na kole do práce; ráno jsem to chytil hned při prvních metrech - ten nepříjemný podzimní vítr s deštěm. Zato odpoledne! To byl krásný podzimní čas - chladněji, ale to slunce a atmosféra byla dokonalá!!! S mým trekovým kolem jsem už bezmála 16 let! Ano, chtěl bych nové moderní horské i silniční kolo. Nemám však na ně peníze, a tak jezdím na svém starém kole Author. Už ledacos spolu pamatujeme - byl jsem na něm na expedici za polárním kruhem ve Finsku, projížděl jsem se na něm v krásném Třeboňsku, či frčel jsem s ním v krajině mnoha jezer v kanadském Ontariu. Dojel jsem na něm k Atlantiku a na pláži, opřený o něj, a pojídající svačinu, jsem si vychutnával pocit, kdy vás šlehá vítr od moře a vy se nadýmáte možná trochu nepřiměřenou hrdostí, že jste TO dokázali :-)
To vše mě napadlo, když jsem jel přes Hvězdu domů, svítilo sluníčko, rodiče s děckama sbírali kaštany a na lavičce si pokuřoval doutník týpek s mafiánským kloboukem. Docela pohoda.,

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.