Přeskočit na hlavní obsah

Kalhotky mé ženy

Minulý týden, když jsem jel na kole do práce, jsem si ráno uvědomil, že potřebuji naolejovat řetěz: totiž strašně vrzal. Tudíž jsem poprosil mou ženu, aby mi dala nějakou hadru; naolejovaný řetěz se musí vysušit od oleje! Žena chvíli něco mumlala a pak po mě hodila - své kalhotky. Když jsem namítal, že takové luxusní prádlo jsem na ní nikdy neviděl, odsekla jen, že jsou roztrhané, že je snad má vyhodit??? Tak jsem si naolejoval řetěz a vyčistil kalhotkama mé ženy. Obé - olej i kalhotky - jsem si pak dal do přední brašny na mém bicyklu.
Přijedu na kole do školy a u stojanů mě zdraví studentka Anička, sympatické děvče, dost od rány, jak se prý mám? Když jsem ji viděl, uvědomil jsem si, že během cesty do školy řetěz pořád vrzal a tak jsem poprosil Aničku, zda by mi nepomohla-nepodržela kolo. Ona to ráda učinila a když jsem jí požádal, aby mi podala olej, který mám v přední brašně, vytáhla - hádejte co - kalhotky mé ženy! No pane profesore, co to fujtajbl je, řekla studentka Anička, a já udělal největší chybu - dal jsem se do vysvětlování. To jsou jen kalhotky od oleje, na řetěz....vypadlo ze mě. Jo tak ještě řetízek je Vaše libůstka, to v tý  brašně najdu ještě pouta a bičíky, co pane profesore!!! Na to už se nedalo nic říct...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.