Přeskočit na hlavní obsah

Ještě jedna zajímavost z veletrhu...

Možná znáte tuto čtečku knih:

PocketBook Touch Lux 2


Je dotyková, svítící a narozdíl oproti Kindlu zpracovává všechny "pracovní" formáty jako třeba pdf.


Co mě však od této firmy zaujalo ještě více, byl tento obal s e-ink displeyem:

PocketBook CoverReader


http://www.pocketbook-int.com/cz/products/pocketbook-coverreader


Zatím je to pouze na Samsung S4. ale plánuje se to i na jiné přístroje. Šetří to baterku a můžete si na 5ti palcové obrazovce v klidu číst svou oblíbenou knížku. Nebo třeba e-mail.

Líbí se vám to?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!