Přeskočit na hlavní obsah

Jaké je to, mít pro jednou čas pro sebe?

Je neděle, krásné počasí, řekl bych filmové babí léto. Žena s dcerkou odjela na basketbalový turnaj Šmoulinka, syna jsem před chvíli dovedl na narozeninovou oslavu jeho kamaráda ze školky. Teď jsem sám doma, pustil jsem si Boby McFerrina (to co dělá ze zvukem neumím popsat, nerozumím tomu, ale je to něco neskutečného!!!) a budu mít ČAS PRO SEBE. Jak s tím časem naložím???
No, vyluxuji, dám nádobí do myčky a pak si sednu na balkón a budu se opalovat a opravovat písemky. K obědu hodím pár klobásek GRILLER z Globusu na gril. Možná se ovíním lehkým bílým z Jižní Moravy...

Že to není volný čas?!? Naopak, nikam nespěchám, nic mě nehoní, po dlouhé době si můžu dělat co chci. Ti z nás, kteří mají (měli) děti, tomu rozumí. Ti, kteří se na děti teprve chystají, to odtuší :-)
Pokud z toho cítíte jakési naříkání, že mám děti, opět naopak !!! - člověk si těch krátkých chvil volného času, kdy nic nemusí, váží teprve tehdy, když jsou pro něj vzácné :-)))))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!