Přeskočit na hlavní obsah

Až budu starý muž

Vždy, když slyším písničku STARÝ MUŽ od Jarka Nohavici, začnu snít o tom, co budu dělat Já, až budu tím starým mužem. Teda, jestli se toho stavu vůbec dožiju!!!
Určitě budu chodit na tenis, hrát s krásnou, mladou trenérkou, kdy na svých endoprotézách budu skákat za každým míčkem, jako gazela na kopci. Konečně se naučím golf, kdy budu oslňovat ostatní staříky a babičky perfektními údery. Budu chodit do posilovny, abych machroval na Ladronce, kde budu jezdit na kolečkových bruslích "jakobynic" sv šedém tílku a nápadně se pejřit svým super-stařeckým hrudníkem. Ve svém nejlepším saku v kavárně La Louvre budu pít své páté presso, budu číst LIDOVKY  s výraznou teatrálností a po očku pozorovat okolí, zda si mě někdo všimne.
Budu chodit běhat na promenádu u pláže. Budu fotit klasické černobílé fotografie a rozdávat je přátelům. Podu hrát Petanque, šachy a šipky. Jednou začas si zajdu do kasina a prohraju tam na BLACKJACKU celou svou výplatu. Budu chodit do kanceláře k Vladanovi (když budu v důchodu, ON pořád bude pracovat), lehnu si na jeho gauč jako MENTALISTA (gauč bude mít tu skvělou patinu, co má v seriálu) a budu mít ty stejný jasnovidecký kecy jako Simon Baker. Budu mít hůl jako Dr. Haus a každého (hlavně své děti, vnuky, pravnučky) budu pořádně buzerovat (jak to dělá Hugh Laurie). Budu furt mluvit o tom, jak jsme se za mlada měli lépe, než teď. Budu se opalovat na střeše a plivat pecky ze švestek na důchodce a důchodkyně. Budu pořád v lihu...Jééé, budu se mít prostě famfárově :-)
Teda, pokud nebudu někde na lůžku či trubičkách v LDNce..., co?!?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.