Přeskočit na hlavní obsah

Na pláži

Ráno se můj otec podívá na naše dnešní sousedy, s kterými budeme trávit den na pláži, a hned je mi vše jasné: Hned vedle leží fašouni z Německa, na druhé straně pak okupanti z Ruska, Maďarům nejde rozumět a Chorvati jsou líná veteš. Všichni Asiati jsou kurvy šikmoocí (na mou poznámku, že Japonci mu vyrobili vůz, táta řekne, že Japonci do této kategorie Asiatů nepatří a že zrovna Japonce na pláži žádného nevidí). Slováci jsou Slováci a kvůli Čechům přece otec do Chorvatska odjel. Aby je nemusel minimálně 14 dnů vidět. Když chci namítnout něco o předsudcích, diskriminaci a ...otec se už dávno ztrácí ve vlnách Jaderského moře.
Po vykoupání přichází táta ke své dece. "Ty svině mi ukradli boty" prohlásí tak, že ho slyší úplně všichni. Podívá se okolo, jakoby se všichni sousedi podíleli na této loupeži století, jakoby si otcovy staré polorozpadlé boty rozdělily všechny ty národnosti na tisíc kousků tak, aby každý měl trofej od tohoto prudícího dědka z Čech. "Jestli na někom uvidím mé boty, tak ho roztrhnu vejpůl!!!"
Otec odchází na apartmán střádat plány, co udělá se zlodějem pantoflí. V tu chvíli jeho boty nacházíme pod naším plážovým stanem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.