Přeskočit na hlavní obsah

Česká prsa v Chorvatsku

Na přelidněné pískové pláži v Loparu se snažím najít nějaká pozitiva. Proto vyrážím   se svým šestiletým synem na průzkum pobřeží: když budu mít štěstí, narazíme na nějkou obnaženou mladou Češku či Němku.
Konečně!!! Zírám na pěkná ňadra krásné půvabné dívky. "Proč se tati díváš na ty prsa tý paní?", ptá se mě můj syn.
Sjedu svého syna drsným pohledem a káravým hlasem mu říkám: "Davide, to není paní, to je ještě slečna!"
Synek pokračuje druhou otázkou:"A proč je to paní a né slečna?" A sám si odpoví: "Paní asi nosí podprsenku, že tati?"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Peníze a životní štěstí

Dnes se mě můj syn zeptal, zda lidé, kteří mají hodně peněz, jsou také více šťastní. Samozřejmě, že ta jeho otázka nebyla přesně taková, jak jsem ji zde "upravil", ale hlavní pointa v ní je! Hned jsem mu to chtěl vysvětlovat, ale uvědomil jsem si, že: 1. nevím, jak bych to šestiletému klukovi vysvětlil 2. de facto, a to je horší, neznám na tuto otázku správnou odpověď !!!

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.