Přeskočit na hlavní obsah

Vysvětlení

Ahoj, jmenuji se Tereza Včelková a ráda bych se vyjádřila k článkům, které tady byly napsány na adresu mého strýce Judr.Vladana Včelky. Jako, shodou okolností jsem na gymplu, kde učí pisatel těchto stránek, jsem starostkou mé třídy (3.C) a rozhodnula jsem se, že to tak nenechám, že budu za svého strýce bojovat a uvedu věci do pořádku.
Takže zaprvý, obrátila jsem se na naší školskou radu na gymplu, kde jsme jako všichni schválili, že pisatel poškozuje mého strýce Vladana a že podle novinářského zákona mám právo na adekvátní reakci na tomto blogu. Takže já reaguju: pisatel - učitel se jmenuje Jadran Řepa a mě učí chemii. Vidíte, sám má jméno, kterému by se mohl kdokoliv smát a posmívat se, já samozřejmě né, protože je to pod mojí úroveň. A taky nikde neventiluju, když se mu zrovna hodina chemie či laborky nepodaří, třeba jako minule, kdy na sebe chrstl kyselimu máselnou, která strašně smrdí, jak je to humus a nejde se toho dlouho zbavit. Pan učitel Řepa dokonce smrděl i další den, i když si myslel, že vůbec nesmrdí a já, blbka, jsem se ho ještě před ostatníma zastávala. Ale teď už to neudělám, a není to proto, že jsem od strejdy Vladana dostala k Vánocům kabrioleta VW Brouka a ani kvůli  ipadu (který je skvělý, díky strejdo!), na kterém teď píšu tenhle článek.
Já bych tady hlavně chtěla vzkázat panu učiteli Řepovi, že by toho měl nechat, a být rád, že může mít takového NEJVÍC člověka vedle sebe! Chápu, že Vladan asi vydělává čtyřikrát víc jak pan učitel (to jsem přehnala 15krát víc???), ale je na panu učitelovi Řepovi, aby se jako povznesl přes to a uvědomil si, kolikrát mu strejda Vladan pomohl! Takže pane učiteli Jadrane Řepo - VZBUĎTE SE!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.