Přeskočit na hlavní obsah

iVLADAN od Apple

Jistě jste si všimli, že firma Apple ohlásila, že tento rok nepočítá s žádnou novou show ohledně představování nového telefonu. Vysvětlení této neobvyklé skutečnosti se dostalo včera večer: na pravidelný večerní florbálek starých bardů se poprvé tento rok dostavil známý fanda a propagátor výrobků firmy Apple - Vladan Včelka! A Televize i jiná média musela být u toho!!!
Když už všichni čekali na Vladana před šatnou, v šatně se schylovalo k velmi konfliktní situaci: Vladan seděl na lavičce ve svém oblíbeném dresu FC Barcelony, neustále dres pusinkoval na znak a modlil se při tom a velmi odmítal jakýkoliv náznak toho, že by měl obléci dres s logem firmy Apple s vysvětlením, že jabka stejně nežere, že má po tom osypku.
Ale pak se stal zázrak, na červeném koberci, který byl vyrolován až do tělocvičny, se objevil Vladan. Hostesky se činily, kdy divákům v sále ukazovaly, kdy mají tleskat a kdy se smát. První Vladanova akce: zrychlení z nula na sto za 4,2 s jako jeho Porsche, jedna klička, druhá klička a už byl před brankou soupeře a i když by Vladanova střela byla 100 procentní jistota gólu, udělal Vladan  Hertla: zpoza nohy vystřelil neskutečným způsobem a góooool!!!! Pak se utkání zastavilo a hráči diskutovali, zda to nebylo zesměšnění soupeře. Nebylo. I když za třicet minut sejmul nepěkným způsobem Vladana Redy - známý to slovenský Jágr. Ale všichni věděli, že Redy nechtěl - hraje totiž v týmu s Vladanem. Vladan se otřepal a dohrál celé utkání se vztyčenou hlavou. Byla to iVladanova show pro Apple. Nezapomenutelný zážitek!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.