Přeskočit na hlavní obsah

Vladan II aneb fekální Matrix

Volal mi Vladan. Psalo mi 127 mužů, kteří si mysleli, že jsou Vladan. Psalo mi 12 žen, které si myslely, že jsou Vladan. Psali mi ze dvou bulvárních redakcí s otázkou, kdo je to ten Vladan? Psal mi jakýsi anonym, že já nejsem já, že on je já!!! Prostě takový Matrix. Když k tomu přidám Vladanovu kritiku, že můj fejeton je složen s laciných fekálních vycpávek - prostě fekální Matrix.
Vše jsem se rozhodl uvést na pravou míru: ve skutečnosti žádný Vladan neexistuje. Možná spíš jen takový mlžný Vladanův opar. Vladan samozřejmě žádný průjem nikdy neměl, natož aby mu průjem nějak komplikoval jakoukoliv snahu o NEDOSAŽITELNOU. Samozřejmě pro Vladana, tedy spíš pro jeho mlžný opar, žádná NEDOSAŽITELNÁ neexistuje. Jo a nebyla to žádná superžena z kruhu, z trojúhelníku či kosočtverce, byla to obyčejná krásná skromná holka. A nebyl to Vladan, kdo ji oslovil, bylo to samozřejmě naopak, oslovila ho ta dívka (říkejme ji třeba POPELKA) sama!!! A nebylo to rande, bylo to náhodné setkání během Vladanovy mise v Africe "Lékaři bez hranic". Vladan totiž ve skutečnosti není doktor práv, ale doktor medicíny, takový obyčejný kardiochirurg. Jo a s tím bestsellerem je to taky jinak: hned po medicíně odjel Vladan na Au-pair do Londýna, kde hlídal půl roku jedné rozvedené Angličance (toho času bez práce) děti. Pravda je, že Vladan opravdu má rád pohádkové příběhy, a tak, když se k němu ta Angličanka nechovala zrovna dobře, rozhodl se, že jeden svůj mírně pohádkový příběh napíše pod pseudonymem jejího jména a tím se jí trochu pomstí, jakou ostudu jí udělá. Hlavní postavou jeho příběhu byl jakýsi Harry P. a psal pod jménem té anglické nicky J.K.Rowlingové. Dodnes se s ní soudí o honorář...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Moje matka žehlí

Kdysi mi můj přítel Vladan radil: při problémech s rychlou ejakulací mysli Jadrane na to, jak tvoje matka žehlí. To stoprocentně funguje!!! Jako mírně opotřebovaný pedagog, silně opotřebovaný manžel a vyčerpaný otec jsem po dlouhé době "byl připuštěn" k takovému tomu domácímu milování. Říkal jsem si, bude sex po několika letech, to se hold chlapče musíš snažit! Nejdřív jsem tedy myslel na Tour de France a představoval si, že jsem závodník cyklista, který zrovna šlape do nějakého brutálního kopce. Pak přišla etuda "Moje matka žehlí" a na závěr jsem si to pojistil - aby má žena měla opravdu dlouhý a kvalitní a nezapomenutelný zážitek - myšlenkou jak právě dávám gól na mistrovství světa ve fotbale proti Německu (tento  sexuální oddalovač u mě vždy funguje!)... Bylo to krásné milování (sám se sebou jsem byl hodně spokojený) až do doby, kdy to shrnula moje žena slovy: "Hele, nemohl by ses příště snažit alespoň o trošičku víc???" A neuděláš nic...

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.