Přeskočit na hlavní obsah

Knížky,

, které jsem přečetl přes prázdniny: tak zatím dvě elektronické a tři klasické, vázané (z knihovny). Před prázdninama jsem objevil Johna Greena a zamiloval jsem se do jeho knih: Papírová města, Příliš mnoho Kateřin, Hledání Aljašky. Teď jsem si v knihovně půjčil Hvězdy nám nepřály.
Pak jsem přečetl nového Nesba Policie (o hodně lepší než Přízraky).

Chtěl bych do konce prázdnin přečíst ještě alespoň dvě knížky, uvidíme. Co se týče přečtených knih, jsou tyto prázdniny spíš slabší čtecí období, ale na druhou stranu s dvěmi dětmi a pořád fuč....jsem spokojený a hlavně docela příjemně těmi knihami naladěný :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Keramika Maříž

Líbí se vám tento druh keramiky? Lidé ji buď obdivují anebo zatracují. Je to podbízivý kýč, nebo umělecké dílo? Nebo jen pěkný hrnek?

Street photography

Až mobil mi "pomohl" k cestě k street fotce. Nosím ho kdekoliv a najednou se mi otevřela široká paleta "života na ulici". Nikdo se nepřetvařuje, nikoho nezajímám. Telefon v mých rukou nikoho neirituje - splývám s davem. I proto jdu do iphonu - lepší foťák třeba bude znamenat lepší fotky:-)

Gymnázium Arabská

Gymnázium Arabská,  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ.